نباید از خنده‌های آمریکایی‌ها گول خورد/ آنها از پشت خنجر می‌زنند
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز حادثه طبس گفت: در جریان حادثه عظیم طبس آمریکایی‌ها از قدرت الهی و امدادهای غیبی خداوند غافل بودند و نمی‌دانستند که همه چیز در ید قدرت الهی است.

 

آملی‌لاریجانی امدادهای غیبی خداوند را نتیجه تقوای الهی، ایمان و یقین به قدرت لایزال الهی دانست و گفت: تنها راه بهره مندی از الطاف الهی و امدادهای او تقوا و توکل به حق متعال است.

 

وی به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بود شن‌های روان طبس مأموران الهی بودند، اشاره کرد و گفت. امام (ره) از هر حادثه و پدیده‌ای برای روشن ساختن ابعاد قدرت الهی و توحید حق استفاده می‌کردند.

 

رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنان خود به احکام دیوان عالی آمریکا که نوعی دستبرد آمریکایی‌ها به اموال جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: آمریکایی‌ها توسط دیوان عالی خود حکم مفتضحانه‌ای صادر کردند و بدون هیچ دلیلی حادثه‌ای را که 30 سال پیش در کشوری که خود اشغال کرده بودند؛ رخ داده، به ایران ربط داده‌اند در حالیکه باید پرسید این پرونده چه ربطی به ایران دارد جز اینکه شما بخواهید قدرت نمایی کنید و البته آمریکایی‌ها بدانند دولت و ملت ایران تسلیم این قدرت نمایی‌ها نخواهند شد.

 

رئیس قوه قضائیه طرح چنین مسائلی را مخالف روح برجام دانست و با انتقاد از اینکه «آمریکایی‌ها دست دوستی دراز می‌کنند و در عین حال از پشت خنجر می‌زنند» تاکید کرد: دولت محترم و وزارت امورخارجه باید با قدرت و صلابت در مقابل چنین حرکاتی بایستند.

 

آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه «نباید از خنده‌ها و خوش و بش‌های آمریکایی‌ها گول خورد» افزود: همه باید در مقابل اقدامات و تحرکات آمریکا به هوش باشیم و قوه قضائیه نیز در این راه هر امکان و قدرتی داشته باشد در کمک به دولت دریغ نخواهد کرد.

 

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت هنجارهای اخلاقی و دینی گفت: این هنجارها حتی اگر شکل قانونی نیز به خود نگرفته باشند واجب الرعایه هستند و در صورت قانونی شدن آنها، لزوم رعایتشان واضح‌تر است.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: متاسفانه برخی افراد در اثر غفلت و اشتباه و تحریک برخی رسانه‌ها در مسیر هنجارشکنی قرار می‌گیرند و دولت، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و همه نهادهای مرتبط باید برخورد قانونی با این هنجارشکنان را در دستور کار قرار دهند.

 

آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه «البته در برخورد با هنجارشکنی‌ها نباید مرتکب هنجارشکنی و منکر دیگری شد» افزود: همان طور که نباید به بهانه تعدی به حقوق اشخاص، اجرای حدود و احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال برد؛ ضابطان قضایی نیز در انجام وظایف موظف به رعایت قانون هستند و مقابله با هنجارشکنی‌ها نباید با تعدی به حقوق شهروندان توام شود.

 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مقابله با هنجارشکنی‌هایی مانند «بدحجابی» «بی حجابی» و «رفتارهای غیر اخلاقی» قانون مشخص و مدون دارد، گفت: تمام کسانی که در اثر غفلت یا اشتباه مرتکب هنجارشکنی می‌شوند باید بدانند که رعایت حقوق دیگران الزامی است و حتی اگر اعتقاد شخصی به قانونی ندارند باید آن را رعایت کنند؛ بدحجابی و بی‌حجابی جرم است و مجازات آن در قانون معین شده است.

 

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه «نیروی انتظامی در اصل مقابله با هنجارشکنی‌ها مسیر درستی را انتخاب کرده است و همه باید در انجام وظایف قانونی به آن کمک کنند» تصریح کرد: اگر برخی طرح‌ها و برنامه‌ها دارای اشکالاتی است باید دلسوزان و متدینان جامعه تذکر دهند که اصلاح شود و البته اصل مقابله با هنجارشکنی‌ها نباید در سایه امور فرعی و عرضی قرار گیرد.

 

بر اساس این گزارش، در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی طرح کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و از جمله، چگونگی استفاده و بهره برداری از فن آوری های نوین در اداره امور زندان‌ها و زندانیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

برچسب ها:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 2012
بازدید کل : 160253
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1